MARKKINA-ANALYYSIT JA MARKKINAKARTOITUKSET

MINNE KANNATTAA MENNÄ JA MINNE EI?

Pitkä kokemuksemme kansainvälisen liiketoiminnan parissa sekä lääkkeiden, diagnostiikan, terveysteknologioiden ja sekä terveydenhuollon digitaalisten ratkaisuiden alalla antaa meille kyvykkyyttä auttaa teitä haasteissanne.

Auxiliariksella on yli kahden vuosikymmenen kokemus terveysteknologioiden liiketoiminnasta, sekä kaupallisissa että market access-rooleissa. Tämän kokemuksen kautta meillä on kattava ymmärrys siitä, minkälaisia tekijöitä onnistuminen uudessa terveydenhuollon markkinassa vaatii.

Lisäksi kokemuksemme globaaleista, useita markkinoita kattavista markkinaskannausprojekteista sekä paikallisista markkinakartoituksista antaa meille hyvän ymmärryksen eri asioiden tärkeydestä markkinoita avattaessa.

1. Globaalit markkinaskannaukset; 

Mihin maihin meidän kannattaa keskittyä?

Tässä prosessissa tarkastelemme laajasti eri markkinavaihtoehtoja ratkaisullenne, käymme ne läpi fundamentaalisella tasolla ja valitsemme ne, joissa teillä on parhaat mahdollisuudet menestyä.

Tämän vaiheen lopussa teillä on shortlist maista, joissa menestymismahdollisuutenne ovat parhaat.

2. Markkinakartoitukset; 

Miten meidän tulisi lähestyä niitä?

Keskittyen shortlistille valittuihin maihin aloitamme markkinan terveydenhuoltojärjestelmän, prosessien ja vaatimusten, osallistuvien päättäjien ja sidosryhmien ja heidän motiiviensa sekä mahdollisten sudenkuoppien tiedonkeräämisen, pyrkien markkinan syvällisempään ymmärtämiseen. Mietimme myös yhdessä strategioita haasteiden voittamiseksi, ja ja suoritamme simulaatioita siitä, miten markkina reagoi uuteen toimijaan.

Tämän prosessin lopussa teillä on valmis suunnitelma uudelle markkinalle pääsyyn, suositus liiketoimintamallista ja luonnos tuloslaskelmasta kolmelle ensimmäiselle vuodelle.

3. Suomen markkinakartoitukset;

Onko teknologiallemme kysyntää Suomessa, ja miten se saadaan konkretisoitua myynniksi?

Jos olette tuomassa uuden terveysteknologian, me teemme teille kattavan markkinakartoituksen, jonka avulla tiedätte minkälainen tarve markkinoilla on, ketkä ovat päätöksentekijöitä, ja millä tavoin ja minkälaisilla resursseilla markkinaa kannattaa lähestyä. Tämän avulla voitte tehdä parempia päätöksiä strategianne suhteen, ja optimoida onnistumisen todennäköisyyden.